Kasvata myyntiäsi maksetulla mainonnalla somessa ja Googlessa.
Asiantuntijamme rakentavat sinulle mkasetun mainonnan kampanjan, joka kasvattaa myyntiäsi 30 päivässä.
Miksi tehdä maksettua mainontaa?
Maksetut mainokset ovat erinomainen tapa kerätä liidejä, lisätä myyntiä ja kasvattaa tunnettuutta. Maksettu mainonta onkin nopein tapa saada nopeasti tuloksia.
Kärsitkö näistä
Mainos saa näkyvyyttä, mutta asiakas ei konvertoidu
Mainosbudjettisi menevät hukkaan
Mainonnan raportit ovat epäselvät
Mainostilien hallinnointi on aikaa vievää
Somemainonta tuottaa seuraajia muttei myyntiä
Näin me autamme
Mainoksesi kohdennetaan tarkasti
Budjettisi käytetään fiksusti
Raportointi tapahtuu selkeästi ja läpinäkyvästi
Mittaamme myyntiä ja yhteydenottoja, emme seuraajia
Muokkaamme mainoksen landing pagen toimivaksi
Millaista maksettua mainontaa meiltä saa?
Google-mainonta
Google-mainonta
Somemainonta
Somemainonta
Mitä maksetun mainonnan paketit sisältävät?
Kaikki maksetun mainonnan pakettimme sisältävät:
Mainostilin hallinnoinnin
Landingpagen tarkastuksen ja mahdolliset muokkaukset
Mainoskampanjan laatimisen ja yksittäisten mainosten teon
Raportoinnin ja ylläpito palaverit
Henkilökohtainen yhteyshenkilö

Pyydä alustava tarjous ja kerro meille budjettisi
Otamme sinuun yhteyttä ja kerromme, mitä budjettisi mahdollistaisi.
Usein kysytyt kysymykset
Paljonko maksettu mainonta maksaa?
SEOverstaan maksetun mainonnan projektien hinnat vaihtelevat riippuen kampanjoiden koosta ja vaatimuksista. SEOverstas toteuttaa maksetun mainonnan projekteja alk. 200€. Huom, SEOverstaan hinta ei sisällä itse mainosbudjettia.
Mitä maksuja tai piilokustannuksia maksetuissa kampanjoissa on?
SEOverstaalla emme sisällytä piilokuluja tekemiimme maksetun mainonnan kampanjoihin. Me veloitamme meidän työstä ja sosiaalisen median kanavat veloittavat yritystäsi mainosten näkymisestä. Esimerkiksi maksat meille 300€ mainosten suunnittelusta, ylläpidosta ja kehittämisestä ja 300€ Facebookin Metalle mainoksen näyttämisestä. Tässä esimerkissä tämä kustantaisi teille 600€.
Sisältyykö landing page -optimointi maksetun mainonnan hintaan?
Landing pagen analysointi ja optimointi sisältyy hintaan. Landing page eli sivu jolle maksettuliikenne ohjataan vaikuttaa suuresti siihen, miten kampanja onnistuu. Landing pagen tarkoitus on kääntää maksetulla mainonnalla saatu liikenne asiakkaiksi.
Mitä, jos kampanja ei tuota odotettua tulosta?
Ensiksi keskeytämme kampanjan ja keskitymme tunnistamaan ongelman syyn. Tunnistettuamme ongelman voimme korjata tilanteen ja testata uusia lähestymistapoja. On tärkeää kuitenkin muistaa, että mainoksia optimoidaan aina dataan perustuen. Tämä tarkoittaa sitä, että mainos joka on kerännyt dataa kohdentuu paremmin. Uusien mainosten kanssa tulisikin olla aina kärsivällinen, sillä ne eivät ole vielä kerännet dataa suoriutumisesta.
Onko sinulla kysymys maksetusta mainonnasta ja haluat siihen vastauksen? Jätä meille kysymys.
Haluatko jutella ensin aiheesta, varaa strategiakeskustelu ilmaiseksi!
Varaa ilmainen strategiakeskustelu ja katsotaan tilanteesi läpi. Kun ymmärrämme tilanteesi, osaamme antaa sinulle parempia ehdotuksia ja tarkemman tarjouksen.